مقایسه نیسان آبی با مرسدس بنز G کلاس! ، عکس و فیلم

به گزارش دنیار، مرسدس بنز G800 ادونچر، یکی از خاص ترین خودروهای موجود در دنیا، به شکل جالبی در تهران و در کنار یک نیسان آبی قرار گرفته است.

مقایسه نیسان آبی با مرسدس بنز G کلاس! ، عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، به تازگی یک دستگاه مرسدس بنز G800 ادونچر به صورت گذرموقت به ایران آمده و اکنون لقب خاص ترین خودروی گذرموقت وارد شده به ایران را یدک می کشد. این خودرو بیش از 500 هزار دلار (حدود 30 میلیارد تومان) قیمت دارد.

به نقل از دیجیاتو، پروژه ادونچر XLP در حقیقت یک سوپر پیکاپ برمبنای مرسدس AMG G63 است. این پروژه برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 معرفی گردید. در مقایسه با G کلاس استاندارد، این پیکاپ هیجان انگیز 68.9 سانتیمتر طول بیشتری دارد. با بازنگری های اجرا شده در سیستم تعلیق، ارتفاع خودرو از سطح زمین حالا به 49 سانتیمتر افزایش یافته است. ضمن اینکه رینگ های استاندارد جای خود را به رینگ های 22 اینچی داده اند. این رینگ های حجیم با تایرهای همه جارو احاطه شده اند.

در زیر کاپوت AMG G63 همان موتور معروف 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو قرار گرفته است. این موتور در حالت استاندارد 577 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید؛ اما برابوس پیروز شده در پروژه نو خود خروجی این موتور را به790 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور برساند. با اتکا به این نیروگاه قدرتمند، Adventure XLP قادر است در عرض 4.8 ثانیه صفر تا صد را طی کند. حداکثر سرعت آن هم به خاطر ارتفاع زیاد از سطح زمین و استفاده از تایرهای همه جارو در 210 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

ویدئو از پیج bamdad-cars

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 شهریور 1403 بروزرسانی: 5 شهریور 1403 گردآورنده: donyar.com شناسه مطلب: 8

به "مقایسه نیسان آبی با مرسدس بنز G کلاس! ، عکس و فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه نیسان آبی با مرسدس بنز G کلاس! ، عکس و فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید