چشمه مارینا ☀️ بندری تفریحی و زیبا ترکیه

به گزارش دنیار، چشمه مارینا

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با چشمه مارینا در ازمیر ترکیه آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

چشمه مارینا ☀️ بندری تفریحی و زیبا ترکیه

شهر چشمه (Çeşme) یکی از شهرهای ساحلی در کشور ترکیه است که بر خلاف اغلب شهرهای این سرزمین هنوز هم بافت محلی خود را حفظ کرده است. چشمه تنها 8 کیلومتر با جزیره یونانی خیوس فاصله دارد به همین دلیل گردشگر های گوناگونی آن را برای گشت و گذار و تغییر آب و هوا انتخاب می نمایند. یکی از مقاصد تابستانی بسیار محبوب در ترکیه شهر چشمه است. مخصوصا برای جوانان که در پی بارها و کلاب های ساحلی بی نظیر هستند و برترین زمان برای رفتن به این شهر زیبا ماه های آگوست و ژوئن است.

چشمه مارینا (Cesme Marina) یک دهکده بندری شیک و پرجنب و جوش است که در یک بندر طبیعی واقع شده است و به شهر دریایی سنتی چشمه زیبا ادغام شده است.

چشمه مارینا که یکی از مهم ترین اسکله های دریای مدیترانه شرقی است. مجتمع خرید و تفریح به عنوان بخشی از محدوده پروژه مارینا در مرکز منطقه واقع شده است که به وسیله IC İÇTAŞ İNŞAAT ساخته شده است و به یکی از مجذوب کننده ترین مکان های منطقه تبدیل شده است. چشمه مارینا با مشارکت IC İÇTAŞ İNŞAAT و Camper & Nicholsons Marinas International اداره می گردد.

این بندر باستانی و رمانتیک مکانی فوق العاده برای بازدید و وقت گذرانی با قایق های بادبانی در دریای اژه است. این بندر با جزایر Chios و Lesbos فاصله بسار کمی دارد. شب های چشمه مارینا به قدری زیباست که شما خود را مسحور کافه های زیبا و رستوران های زیبای اطراف مارینا خواهید دید و بعلاوه مجذوب فروشگاه های دریایی و بوتیک های زیبا و مدرن خواهید شد.

چشمه مارینا در شب زنده می گردد. فضایی پر جنب و جوش و سرگرم نماینده در رستوران ها، کافه ها و بارهای کنار گردشگاه حاکم است. رستوران های باکیفیت متعددی در شهر قدیمی Cesme و بعلاوه در دهکده مارینا وجود دارد که جو آن در طول هفته زنده است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: donyar.com شناسه مطلب: 27

به "چشمه مارینا ☀️ بندری تفریحی و زیبا ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمه مارینا ☀️ بندری تفریحی و زیبا ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید